Mød Securitas på årets sikkerhedsmesse

20. august 2015

I dagene den 22-24. september 2015 deltager Securitas på Security User Expo – Danmarks største messe inden for sikkerhed og brandsikkerhed.

På messen samles sikkerhedsbranchens leverandører af produkter og tjenester – i alt vil der være i nærheden af hundrede udstillere. Du vil blive præsenteret for det sidste nye inden for sikkerhed, hvad enten det drejer sig om sikring mod brand, indbrud eller andre uønskede hændelser. Du kan læse mere om messen på www.securityuserexpo.com

Kig forbi vores stand

Det ville være rigtig hyggeligt, hvis du havde tid til at kigge forbi vores stand, C:16, hvor vi byder på en kop kaffe og en uformel snak om, hvad vi kan gøre for din virksomheds sikkerhed.

Hør mere om, hvordan vi kan skræddersy en løsning til dig fra rådgivning til samlet sikkerhedsløsning. Som en del af det vil du blandt andet kunne få et indblik i vores fleet system, der styrer alle vores vagtbiler og sikrer, at vi hurtigt og effektivt kommer ud til alarmerne. Du kan også få et indblik i vores kontrolcentralydelse, så som overvågning af kølealarmer, call center løsninger og videorundering.

Praktiske oplysninger

Messen finder sted i Bella Center i København og er åben den 22-24. september 2015 kl. 09.00-16.30 (den 24. til kl. 15.30).

I højre spalte kan du downloade en gratis billet til messen. Du kan også tilmelde dig messen gratis via dette link: www.securityuserexpo.com/visit/registration/index.asp