Mød Securitas på årets sikkerhedsmesse

12. august 2013

I dagene den 17-19. september 2013 deltager Securitas på SecurityUser Expo – Danmarks største messe inden for sikkerhed og brandsikkerhed.

På messen samles sikkerhedsbranchens leverandører af produkter og tjenester – i alt vil der være i nærheden af hundrede udstillere. Du vil blive præsenteret for det sidste nye inden for sikkerhed, hvad enten det drejer sig om sikring mod brand, indbrud eller andre uønskede hændelser. Du kan læse mere om messen på www.securityuserexpo.com

Kig forbi vores stand

Det ville være rigtig hyggeligt, hvis du havde tid til at kigge forbi vores stand, J:01, hvor vi byder på en kop kaffe og en uformel snak om, hvad vi kan gøre for din virksomheds sikkerhed.

Hør mere om, hvordan vi kan skræddersy en løsning til dig fra rådgivning til samlet sikkerhedsløsning. Som en del af det vil vi glæde os specielt til at præsentere dig for vores nyeste løsning, Remote Solutions, hvor vi kombinerer live overvågning fra vores kontrolcentraler med den nyeste videoteknologi, vagt og vores landsdækkende alarmpatrulje. Med det kan vi højne sikkerhedsniveauet og skabe mulighed for at reducere dine sikkerhedsomkostninger.

Praktiske oplysninger

Messen finder sted i TAP1, Ny Carlsberg Vej 91, 1760 København og er åben den 17-19. september 2013 kl. 09.00-16.30.

I højre spalte kan du downloade en gratis billet til messen. Du kan også tilmelde dig messen gratis via dette link: www.securityuserexpo.com/visit/registration/index.asp