Securitas security guard Belgium

Nyt system giver større sikkerhed

26. oktober 2016

Den 27. oktober 2016 overgår Securitas Operation Center (SOC) til et nyt system til vores installatører. Det nye system hedder MASterMind Monitoring og er et af verdens mest anerkendte software til overvågning.

MASterMind Monitoring er især kendt for sin enestående alarmdatabehandling og en gennemprøvet systempålidelighed. Det giver vores installatører et stabilt værktøj, der samtidig er mere enkelt at navigere i end de nuværende systemer. MASterMind minimerer dermed risikoen for fejl.

Vi skifter til MASterMind på begge vores kontrolcentraler, Odense på ovenstående dato og Glostrup indenfor kort tid, hvilket betyder, at vi vil have to aktive og redundante kontrolcentraler. Det er vi den eneste sikkerhedsleverandør i Danmark, der kan tilbyde. Det sikrer dig større driftssikkerhed og større tryghed.

MAS Web og MAS Mobile

Som en del af MASterMind platformen får vi også MAS Web og MAS Mobile. De nye systemer giver vores installatører adgang til at ændre og styre data i MASterMind direkte via en webbrowser eller mobilenhed.

Designet er brugervenligt og moderne, og installatørerne får flere funktionaliteter, der er med til at effektivisere deres hverdag. De nye funktioner giver blandt andet installatørerne mulighed for:

• at rette og ændre forholdsordrerat generere rapporter som eksempelvis aktivitets- og databaserapporter samt kundelister
  • at give brugerdefineret adgang til personale og egne kunder
  • at sætte anlæg i test

Desuden indeholder den nye platform et teknikermodul, så teknikere kan styre og udføre service og installation.

For mere information

Vil du gerne høre mere om MASterMind og vores kontrolcentral, er du meget velkommen til at henvende dig til vores Business Development Manager Henrik Lehn på telefon +45 6383 2020.

For nuværende installatører

Er du installatør for os i dag, kan du finde manualer og videovejledninger til systemerne her.