receptionist servicereceptionist securitas

Servicereceptionist

Har du behov for en komplet receptionsløsning, så kan vi hjælpe dig med alt, hvad det indebærer - fra den daglige bemanding til service uden for normal åbningstid.

Vores servicereceptionister bliver uddannet til den specifikke reception og får dermed en grundig indlæring i de nødvendige opgaver. Nogle af de mest almindelige receptionsopgaver, som vores servicereceptionister varetager, er:

  • Gæstemodtagelse
  • Telefonpasning
  • Booke mødelokaler
  • Ordne post og varer
  • Udføre kontoropgaver

Med Securitas' servicereceptionister vil du altid få dedikerede receptionister, der har fået en grundig oplæring til din virksomhed, jeres forretningsområder og værdier. De har en servicemæssig baggrund, der gør dem rustet til at fuldføre alle relevante og nødvendige receptionistopgaver og sikrer, at du har en imødekommende afmosfære.

Kontakt os for mere information
*
*

* Skal udfyldes