Securitas fører sikkerhedsindustrien ind i fremtiden

22. juni 2017

I dag lancerer Securitas "Securitas Future Lab" på nettet. Her vil vi publicere en samling af de bedste ideer og nye koncepter fra vores globale organisation.

Sikkerhed forandrer sig, og det gør Securitas også. Forandringer, så vi bedre kan servicere vores kunder og innovation, så teknologien bliver brugt bedst muligt. Dette betyder ogå at åbne mere op og vise vores innovative ideer frem i stedet for at gemme dem væk.

Derfor har vi lavet Securitas Future Lab, www.securitasfuturelab.com - en samling af de bedste tanker og nye koncepter fra hver eneste krog af Securitas' globale organisation. Nogle af ideerne og koncepterne eksisterer allerede, hvor andre stadig er på tegnebrættet. Vi ønsker at dele vores ideer med verden, med vores kunder, vores partnere og industrien generelt, fordi vi ved, at ideer altid vokser og forbedres, når de deles og diskuteres.

Vi vil jævnligt publicere nye ideer og historier på vores Future Lab hjemmeside, www.securitasfuturelab.com. Husk at abonnere, så du ikke går glib at nogen nyheder.

Som en start har vi publiceret historier om morgendagens Securitas vagt, og hvordan teknologien på en positiv måde vil påvirke det vigtige arbejde, som en Securitas vagt udfører. Der er også historier omkring hvordan droner kan understøtte de sikkerhedsløsninger, som vi leverer til kunderne.