Call center – højt serviceniveau, hele døgnet

Vagttelefon, krisehåndtering, servicetelefon eller omstillingsservice – vores call center er klar i den anden ende af røret, hele døgnet.

 

Vi tager telefonen 24/7

Med Securitas Call center er du garanteret et højt serviceniveau hele døgnet. Vi ved, at spørgsmål, uheld eller kriser ikke kun opstår mellem kl. 8 og kl. 16, og derfor har vi fuld bemanding både nat og dag. Det betyder, at hverken dine kunder eller medarbejdere ringer forgæves, når du har en aftale med os.

 

Vi løser alle dine opgaver – også de helt store

Der er ingen opgave for stor for vores call center. Da vi har fuld bemanding hele døgnet, kan vi både hjælpe dig, når linjerne gløder, eller tage over, hvis de bryder helt sammen. Og lige gyldigt hvor travlt, der end er, kan du være sikker på, at dine kunder altid bliver mødt af servicemindede, høflige og professionelle medarbejdere på telefonerne.

 

Lave svartider giver glade kunder

Takket være vores mange dygtige operatører og den nyeste teknologi til håndtering af opkald, kan vi præstere imponerende lave svartider i vores call center. Det giver dig mere tilfredse kunder – også uden for dine normale åbningstider. Hvis du har behov for det, kan vi nemt inkludere bindende KPI og SLA-mål i vores aftaler.

 

Mulighederne for service er mange

Takket være vores størrelse kan vi imødekomme langt de fleste behov for services i vores call center. Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre om mulighederne for en skræddersyet løsning.

 

Service- og vagttelefon

Vi passer din forretning og besvarer opkald, når du selv har for travlt, holder fri eller udenfor dine åbningstider. Hvis du ønsker det, tager vi imod besked og dokumenterer alle henvendelser, så du har det fulde overblik over, hvem der har ringet.

Dispatch-telefon

Vi hjælper dig ved at have det samlede overblik over mange medarbejdere på én gang og kan tilbyde dispatch-service, hvor vi fungerer som central og sender dine medarbejdere ud på opgaver. Vi kan nemt hjælpe med at visitere kunder og opkald, så I ikke kører forgæves.

Omstillingsservice

Vi fungerer som reception og dermed undgår din virksomhed investeringen i telefonanlæg og eget personale til dette. Vi kan både omstille og dokumentere alle opkald. Og vi kan også sikre at hastesager bliver prioriteret hurtigt.

Servicekald

Vi kan svare opkaldende fra p-anlæg eller elevatorer, når dine kunder har brug for hjælp. Ved elevatorer der går i stå, kan vi hurtigt sende en tekniker. Eller én af vores egne vagter, der kan bistå med en kontrolleret nødsænkning eller udlukning hvor muligt.

Assistancekald /krisetelefon

Vi varetager central styring i tilfælde af nødsituationer eller akut opstået krisesituationer. Det kan være i forbindelse med røveri, overfald/trusler, vandskader, bygningstekniske fejl eller personskader. Servicen kan udvides med akut krisehjælp i form af psykologhjælp til de ansatte eller kunder, som har været berørt af den akutte krisesituation.

Kontakt vores salgsafdeling

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede

Endnu flere serviceløsninger

Vi er eksperter i god service hos Securitas. Udover vores mere traditionelle sikkerhedsløsninger tilbyder vi også en stribe mere serviceorienterede løsninger.