Systemer til selvbetjening

Vores Kontrolcentraler anvender MASterMind Monitoring til vores installatører. MASterMind er et af verdens mest anerkendte software til overvågningscentre – især på grund af sin enestående alarmdatabehandling og gennemprøvede systempålidelighed. Med til MASterMind hører der nogle brugervenlige selvbetjeningsløsninger til dig som installatør på både web og mobil. Dem kan du læse mere om her.

MASweb

Selvbetjeningsløsningen MASweb er beregnet til desk-/laptopcomputere og giver dig som installatør adgang til samtlige værktøjer i Selvbetjeningen, her kan du bl.a.:

  • Søge data om dine kunder
  • Tilføje, ændre og opdatere kontaktpersoner, telefonnumre etc.
  • Se loghistorik
  • Udarbejde døgnrapporter med ønskede data
  • Udarbejde kundespecifikke rapporter
  • Sætte anlæg i og ud af test

Vi tilbyder løbende kurser i brug af MASterMind-selvbetjeningsløsningerne. Hvis du er interesseret i at deltage, kan du kontakte os på adm.kc@securitas.dk

Gå til MASweb

MASmobile

Du kan også bruge vores selvbetjeningsløsning på mobilen, hvor du har adgang til de vigtigste og mest nødvendige værktøjer. Fra MASmobile kan du bl.a.: 

  • Søge enkelte data om dine kunder
  • Ringe til stedet eller kontaktpersoner, der er registreret MASterMind
  • Se log- & testhistorik
  • Sætte anlæg i og ud af test
  • Via Google Maps funktion i appen se rutevejledning og køretid til valgte kunde

Vi tilbyder løbende kurser i brug af MASterMind-selvbetjeningsløsningerne. Hvis du er interesseret i at deltage, kan du kontakte os på adm.kc@securitas.dk

FAQ

Hvordan logger jeg ind på MASweb første gang?

Når vi opretter dig som kunde, får du tildelt et brugernavn og en adgangskode, som du kan bruge til at logge ind på MASweb, hvis du er tilknyttet vores Kontrolcentral i Odense. Har du problemer med dit log-in, så kontakt os på +45 6383 2020.

Hvordan sætter jeg et anlæg i test på mobilen?

Søg den specifikke kunde frem ved at søge på kundenavn, telefonnummer etc., hvorefter du kommer ind på kunden og kan se kundeoplysninger. Vælger du at gå videre, kan du sætte kunden i test ved at skubbe bjælken i Systemtest-feltet til højre. I den forbindelse vil du blive bedt om at indtaste din adgangskode igen. Herefter vil du se en besked om, at systemet nu er sat i test. HUSK at tage det ud af test igen.

Hvordan ser jeg hvilke kontaktpersoner, der er tilknyttet en specifik kunde via mobilen?

Log ind med dit brugernavn og adgangskode og søg herefter på den specifikke kunde via kundenavn, telefonnummer etc. Herefter kommer du ind på kunden og kan se kundeoplysninger. Ved at trykke på "kontakter" kan du se de kontaktpersoner, der er tilknyttet.

Kan jeg nøjes med kun at sætte én zone i test?

Ja, det kan du sagtens. Systemet giver dig mulighed for at sætte enkelte zoner i test.

Kan jeg i forbindelse med service/test se test-/hændelseshistorikken på mobilen?

Ja, i MASmobile-appen under Testhistorie kan du se historikken i loggen, hvis der er nogen.

Kan jeg selv lave døgnrapporter?

Ja, i MASweb er det muligt at lave en eller flere døgnrapporter opdelt på de signalhændelser man ønsker.

Kan jeg selv lave en hændelsesrapport til en kunde?

Ja, i MASweb er det muligt at lave en hændelsesrapport til en specifik kunde, på den eller de signalhændelser kunden ønsker.