Call Center
Højt service niveau 24/7. Vagttelefon, krisehåndtering, servicetelefon eller omstillingsservice – vores call center er klar i den anden ende af røret, hele døgnet. Og med det rette antal kompetente og servicemindede medarbejdere, er der ikke den opgave, vi ikke kan løfte for dig.
Hvorfor vælge Securitas?
Lad os hjælpe dig med at passe på din virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende risikovurdering på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk
Skriv til os
Vi tager telefonen 24/7
Med Securitas Call center er du garanteret et højt serviceniveau hele døgnet. Vi ved, at spørgsmål, uheld eller kriser ikke kun opstår mellem kl. 8 og kl. 16, og derfor har vi fuld bemanding både nat og dag. Det betyder, at hverken dine kunder eller medarbejdere ringer forgæves, når du har en aftale med os. Takket være vores mange dygtige operatører og den nyeste teknologi til håndtering af opkald, kan vi præstere imponerende lave svartider i vores call center. Det giver dig mere tilfredse kunder – også uden for dine normale åbningstider. Hvis du har behov for det, kan vi nemt inkludere bindende KPI og SLA-mål i vores aftaler.
Mulighederne for service er mange
Takket være vores størrelse kan vi imødekomme langt de fleste behov for services i vores call center. Du er altid velkommen til at kontakte os på +45 7226 8310 for at høre om mulighederne for en skræddersyet løsning.

Service- og vagttelefon
Vi passer din forretning og besvarer opkald, når du selv har for travlt, holder fri eller udenfor dine åbningstider. Hvis du ønsker det, tager vi imod besked og dokumenterer alle henvendelser, så du har det fulde overblik over, hvem der har ringet.

Dispatch-telefonen
Vi hjælper dig ved at have det samlede overblik over mange medarbejdere på én gang og kan tilbyde dispatch-service, hvor vi fungerer som central og sender dine medarbejdere ud på opgaver. Vi kan nemt hjælpe med at visitere kunder og opkald, så I ikke kører forgæves.

Omstillingsservice
Vi fungerer som reception og dermed undgår din virksomhed investeringen i telefonanlæg og eget personale til dette. Vi kan både omstille og dokumentere alle opkald. Og vi kan også sikre at hastesager bliver prioriteret hurtigt.

Servicekald
Vi kan svare opkaldende fra p-anlæg eller elevatorer, når dine kunder har brug for hjælp. Ved elevatorer der går i stå, kan vi hurtigt sende en tekniker. Eller én af vores egne vagter, der kan bistå med en kontrolleret nødsænkning eller udlukning hvor muligt.
Assistance/krisetelefon
Vi varetager central styring i tilfælde af nødsituationer eller akut opstået krisesituationer. Det kan være i forbindelse med røveri, overfald/trusler, vandskader, bygningstekniske fejl eller personskader. Servicen kan udvides med akut krisehjælp i form af psykologhjælp til de ansatte eller kunder, som har været berørt af den akutte krisesituation.
Endnu flere serviceløsninger
Vi er eksperter i god service hos Securitas. Udover vores mere traditionelle sikkerhedsløsninger tilbyder vi også en stribe mere serviceorienterede løsninger.