E-reception

Ønsker I at spare på udgifterne til jeres reception, men ikke på servicen? Eller ønsker I et supplement til jeres reception på travle tidspunkter eller uden for normal arbejdstid? Så er vores e-reception noget for jer.

Securitas security officers in lobby.

Hvad er en E-reception?

Securitas e-reception er en tablet med receptionsmodul, der kan opretholde serviceniveauet i din virksomhed døgnet rundt. Ved ankomst checker gæsten sig ind på skærmen og skriver, hvem de har en aftale med i virksomheden. Herefter får medarbejderen besked om gæstens ankomst, både på SMS og e-mail, hvorefter at han/hun kan hente gæsten i indgangen. Sådan sparer man på receptionsomkostningerne uden at spare på sikkerheden! Har du flere lokationer med reception, er det med e-receptionen muligt at styre dem alle fra én lokation. Det er samtidig muligt at samle flere receptionistfunktioner i den e-receptions-standeren og dermed aflaste en nuværende reception.

 

Fordele ved Securitas E-reception

  • Du kan administrere flere receptioner fra ét sted
  • Du kan fremsende kode til gæstenetværk og p-billet 
  • Du kan registrere gæster på under 30 sek.
  • Du undgår kø i receptionen på travle tidspunkter
  • Du har mulighed for samkøring med adgangskortsystem
  • Det er billigere end en fysisk receptionist

 

Få et uforpligtende tilbud

Er du interesseret i, hvad en e-reception koster? Udfyld formularen herunder, og så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud.

Kontakt vores salgsafdeling

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede