E-reception
Ønsker I at spare på udgifterne til jeres reception, men ikke på servicen? Eller ønsker I et supplement til jeres reception på travle tidspunkter eller uden for normal arbejdstid? Så er vores e-reception noget for jer.
Hvorfor vælge Securitas?
Lad os hjælpe dig med at passe på din virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende risikovurdering på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk
Skriv til os
Hvad er en E-reception?
Securitas e-reception er en tablet med receptionsmodul, der kan opretholde serviceniveauet i din virksomhed døgnet rundt. Ved ankomst checker gæsten sig ind på skærmen og skriver, hvem de har en aftale med i virksomheden. Herefter får medarbejderen besked om gæstens ankomst, både på SMS og e-mail, hvorefter at han/hun kan hente gæsten i indgangen. Sådan sparer man på receptionsomkostningerne uden at spare på sikkerheden! Har du flere lokationer med reception, er det med e-receptionen muligt at styre dem alle fra én lokation. Det er samtidig muligt at samle flere receptionistfunktioner i den e-receptions-standeren og dermed aflaste en nuværende reception.
.jpg)
Fordele ved Securitas E-reception
- Du kan administrere flere receptioner fra ét sted
- Du kan fremsende kode til gæstenetværk og p-billet
- Du kan registrere gæster på under 30 sek.
- Du har mulighed for samkøring med adgangskortsystem
- Det er billigere end en fysisk receptionist
Få et uforpligtende tilbud
Er du interesseret i, hvad en e-reception koster? Udfyld formularen herunder, og så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud.