Skip to main content

Adgangskontrol til erhverv

Beskyt din virksomhed effektivt med adgangskontrol fra Securitas. Med et adgangskontrolanlæg kan du kontrollere, hvem der kommer og går i din virksomhed, og dermed beskytte både din fysiske lokation mod uønsket indtrængen. Vores adgangskontrolløsninger tilpasses altid din virksomheds konkrete behov, krav og ønsker.

Person på vej ind i bygning, sløret billede i bevægelse

Hvad får du, når du vælger adgangskontrol fra Securitas?

En adgangskontrolløsning fra Securitas vil altid tilpasses din virksomheds unikke behov. Vi leverer alt i adgangskontrol, lige fra simpel dørstyring til store, komplekse og integrerede systemer. Uanset om du er en lille eller stor virksomhed, kan vi sikre den professionelt. Hvis du er på udkig efter en komplet løsning, med mindst mulig administration for dig selv, tilbyder vi også at håndtere adgangskort og adgangskontrolssystemet for dig. Lægger du hele løsningen hos os, hjælper vi med:

  • Fuld håndtering af kortproduktion, lige fra print til udlevering af kort
  • Integration med jeres HR-system, så adgangskort automatisk oprettes og lukkes
  • Revision og ændringer af rettigheder for medarbejdere og personalegrupper
  • Rapportering og dokumentation efter jeres behov
  • Løbende drift, servicering og vedligeholdelse af løsningen
Grafik der viser Securitas' samlede sikkerhedsløsninger lige fra fastvagt, patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring, førstehjælp, teknikløsninger og sikkerhedsrådgivning.

Få en samlet sikkerhedsløsning

Tænk sikkerhed hele vejen rundt. Med Securitas kan du få en sikkerhedsløsning, der kombinerer elektronisk sikring, som fx tyverialarm og videoovervågning, med patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring og førstehjælp. Vi skræddersyer vores sikkerhedsløsninger, så de passer til dine behov, hvad enten du skal beskytte lokaler, værdier, medarbejdere – eller det hele på én gang. 

Lær mere om adgangskontrol

Hos Securitas leverer vi adgangskontrolsløsninger til virksomheder med mange forskellige behov. Nogle ønsker en sikker løsning med adgangskort, der bliver håndteret ude af huset med mindst mulig administration for dem selv. Andre vil gerne have et system, som medarbejderne selv kan tilgå og administrere adgangskortene. I alle tilfælde kan vi levere nemme og brugervenlige løsninger.

Kvindelig risikorådgiver taler med kunde

Hvem har adgang til din virksomhed?

Har du styr på, hvem der kan komme ind i din virksomhed? Har du ikke et adgangskontrolsystem, kan din virksomhed være et tag-selv-bord af forretningsfølsomme oplysninger. Har du adgangskontrol, der fx kræver adgangskort, kan manglen på kontrol over udstedte og udlånte adgangskort også udgøre en sikkerhedsrisiko. Fik I fx adgangskort retur, sidst I udlånte ét til en håndværker eller leverandør? Får I altid lukket adgangskort, når medarbejdere bliver opsagt? Og returnerer jeres ansatte altid gæstekortene? Det kan være kompliceret at holde styr på adgangssikkerheden. Men her kan Securitas hjælpe.

Hånd, der holder en mobiltelefon med Securitas Flow App på skærmen foran dorr.

Vælg den rigtige type af adgangskontrol

Et adgangskontrolsystem kan være meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Det kan fx være en løsning, der blot består af simple dørstyringer, eller en større og integreret løsning, der består af mange forskellige kortlæsere, af forskellige typer, som taler sammen med en central adgangskontrolserver. Hos Securitas kan vi levere både de mindre og helt store løsninger, til både små og store virksomheder. Her er en gennemgang af de mest udbredte typer adgangskontrol:

  • Kodebaseret adgangskontrol
  • Kort- og brikbaseret adgangskontrol
  • Biometrisk adgangskontrol
  • Mobilbaseret adgangskontrol
  • Fuldt integreret adgangskontrol
To securitas-medarbejdere står ved siden af hinanden og kigger på en ipad, hvor man kan administrere sin adgangskontrol til virksomheder fra

Få et selvbetjeningssystem til administration af jeres adgangskontrol

Vil du gerne have en mere fleksibel løsning, hvor I selv har mulighed for at revidere adgangsrettigheder, uddele leverandørkort, lukke adgangskort, ændre pin-koder og meget mere, så har vi udviklet et selvbetjeningssystem til adgangskortsadministration. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.

Hvorfor vælge Securitas?

Der er mange gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner:

  • Få sikkerhed, du kan stole på
  • Fokusér på jeres kerneforretning
  • Vær compliant
  • Understøt dine ESG-mål
  • Gør sikkerhed til en god forretning
  • Lad os investere i jer
  • Samarbejd med eksperter
  • Bliv en tryg arbejdsplads
  • Fleksibel skalering
Mand sidder og læser på sin mobiltelefon.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Er du i tvivl om, hvilken sikkerhedsløsning, der er den rigtige for dig?

Lad os hjælpe dig med at finde frem til den sikkerhedsløsning, der bedst passer til dine behov. Kontakt os for en uforpligtende snak på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk

Skriv til os

Ja tak, jeg vil gerne have en uforpligtende samtale om sikkerhed til min virksomhed

Tak for din interesse i at arbejde hos Securitas. Vi leder altid efter kvalificerede kollegaer. Du kan læse mere om ledige stillingere og kontakte vores HR-afdeling direkte via kontaktformular her: https://www.securitas.dk/karriere/

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.