Adgangskontrol

Hovedindgangen er en af de største sikkerhedsrisici i en virksomhed, hvis du ikke kontrollerer, hvem der kommer ind af den. Derfor er adgangskontrol vigtigt. Adgangskontrol kan foregå på mange måder og tilpasses altid din virksomheds behov.

Hvem har adgang til din virksomhed?

Har du styr på, hvem der kan komme ind i din virksomhed? Har du ikke et adgangskontrolsystem, kan din virksomhed være et tag-selv-bord af forretningsfølsomme oplysninger. Har du adgangskontrol, der fx kræver adgangskort, kan manglen på kontrol over udstedte og udlånte adgangskort også udgøre en sikkerhedsrisiko. Fik I fx adgangskort retur, sidst I udlånte ét til en håndværker eller leverandør? Får I altid lukket adgangskort, når medarbejdere bliver opsagt? Og returnerer jeres ansatte altid gæstekortene? Det kan være kompliceret at holde rigtigt styr på adgangssikkerheden. Men her kan Securitas hjælpe.

Vil du vide mere om vores adgangskontrol? Skriv til en af vores sælgere
Building Securitas Academy Belgium formations

En løsning der passer til din virksomhed

Hos Securitas leverer vi adgangskontrolsløsninger til virksomheder med mange forskellige behov. Nogle ønsker en sikker løsning med adgangskort, der bliver håndteret ude af huset med mindst mulig administration for dem selv. Andre vil gerne have et system, som medarbejderne selv kan tilgå og administrere adgangskortene. I alle tilfælde kan vi levere nemme og brugervenlige løsninger.

Securitas Totalløsning

Det skal være nemt at føle sig tryg og sikker. Hos Securitas kan du samle alle dine sikkerhedsløsninger ét sted og få dem til en fast månedlige pris. Så undgår du uventede udgifter og store startomkostninger. I stedet får du en gennemsigtig sikkerhedsløsning og ét kontaktpunkt, så du altid kan få hjælp, når du ringer.

Hvordan kan Securitas hjælpe med adgangskontrol?

Ønsker du en sikker løsning med mindst mulig administration for dig selv? Så lad os om at håndtere adgangskort og adgangskontrolssystemet for dig. Lægger du hele løsningen hos os, hjælper vi med:

  • Produktion, print og udlevering af adgangskort.
  • Integration med jeres HR-system så vi automatisk laver adgangskort til nye medarbejdere og lukker opsagte medarbejderes adgangskort.
  • Revision og opdatering af adgangsrettigheder løbende, så fx leverandører kun har adgang til jeres virksomhed i en given tidsperiode.
  • Administration af brugere og brugerrettigheder i jeres egne systemer.
  • Vi følger jeres interne godkendelsesprocedurer.
  • Håndtering af dokumentationsstyring.

Få et selvbetjeningssystem til adgangskortsadministration

Vil du gerne have en mere fleksibel løsning, hvor I selv har mulighed for at revidere adgangsrettigheder, uddele leverandørkort, lukke adgangskort, ændre pin-koder og meget mere, så har vi udviklet et selvbetjeningssystem til adgangskortsadministration. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.

Kontakt vores salgsafdeling

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede