Adgangskontrol til erhverv
Hovedindgangen er en af de største sikkerhedsrisici i en virksomhed, hvis du ikke kontrollerer, hvem der kommer ind af den. Derfor er adgangskontrol vigtigt. Adgangskontrol kan foregå på mange måder og tilpasses altid din virksomheds behov.
Hvad kan adgangskontrol hjælpe med?
Ønsker du en sikker løsning med mindst mulig administration for dig selv? Så lad os om at håndtere adgangskort og adgangskontrolssystemet for dig. Lægger du hele løsningen hos os, hjælper vi med:
- Produktion, print og udlevering af adgangskort
- Integration med jeres HR-system så vi automatisk laver adgangskort til nye medarbejdere og lukker opsagte medarbejderes adgangskort
- Revision og opdatering af adgangsrettigheder løbende, så fx leverandører kun har adgang til jeres virksomhed i en given tidsperiode
- Administration af brugere og brugerrettigheder i jeres egne systemer
- Håndtering af dokumentationsstyring
Få en samlet sikkerhedsløsning
Tænk sikkerhed hele vejen rundt. Med Securitas kan du få en sikkerhedsløsning, der kombinerer elektronisk sikring, som fx tyverialarm og videoovervågning, med patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring og førstehjælp. Vi skræddersyer vores sikkerhedsløsninger, så de passer til dine behov, hvad enten du skal beskytte lokaler, værdier, medarbejdere – eller det hele på én gang.
Adgangskontrol
Hos Securitas leverer vi adgangskontrolsløsninger til virksomheder med mange forskellige behov. Nogle ønsker en sikker løsning med adgangskort, der bliver håndteret ude af huset med mindst mulig administration for dem selv. Andre vil gerne have et system, som medarbejderne selv kan tilgå og administrere adgangskortene. I alle tilfælde kan vi levere nemme og brugervenlige løsninger.
Hvem har adgang til din virksomhed?
Har du styr på, hvem der kan komme ind i din virksomhed? Har du ikke et adgangskontrolsystem, kan din virksomhed være et tag-selv-bord af forretningsfølsomme oplysninger. Har du adgangskontrol, der fx kræver adgangskort, kan manglen på kontrol over udstedte og udlånte adgangskort også udgøre en sikkerhedsrisiko. Fik I fx adgangskort retur, sidst I udlånte ét til en håndværker eller leverandør? Får I altid lukket adgangskort, når medarbejdere bliver opsagt? Og returnerer jeres ansatte altid gæstekortene? Det kan være kompliceret at holde styr på adgangssikkerheden. Men her kan Securitas hjælpe.
Få et selvbetjeningssystem til adgangskortsadministration
Vil du gerne have en mere fleksibel løsning, hvor I selv har mulighed for at revidere adgangsrettigheder, uddele leverandørkort, lukke adgangskort, ændre pin-koder og meget mere, så har vi udviklet et selvbetjeningssystem til adgangskortsadministration. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.
Kundecases
Der er mange ting at tage i betragtning, når du skal vælge en sikkerhedsløsning til din virksomhed. Vil du vide mere om vores adgangskontrol, inden du taler med vores sikkerhedskonsulenter, kan du selv udforske nogle af vores artikler, der fortæller om, hvordan vi hjælper vores kunder med adgangskontrol.
Bliv klogere på adgangskontrol
Vil du gerne vide mere om, hvordan vi hjælper vores kunder med adgangskontrol, kan du læse videre i vores artikler her:
Hvorfor vælge Securitas?
Lad os hjælpe dig med at passe på din virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende risikovurdering på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk
Skriv til os-
Ofte stillede spørgsmål
-
Der kan være steder, hvor adgangskontrol nærmest er umuligt. Men vi hjælper dig gerne med en løsning, så vi sikrer dit område. Vi hjælper fx flere storcentre med at tælle antallet af besøgende i bil samt styre parkeringsbetalingen via scanning af nummerplader, når deres kunder besøger og forlader parkeringsområdet. Denne teknologi kan netop også benyttes til adgangskontrol på andre steder, som fx ved porten til en fabrik. Hvor porten går automatisk op, når den kan genkende nummerpladen og holder ukendte biler ude.
-