Skip to main content

Overfaldsalarm

Med en overfaldsalarm fra Securitas er hjælpen kun et tryk væk. En overfaldsalarm kan udleveres til medarbejdere, der af forskellige årsager har behov for ekstra tryghed på arbejdspladsen.

Hvorfor vælge Securitas?

Lad os hjælpe dig med at passe på din virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende risikovurdering på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk

Skriv til os

Hvordan virker Securitas overfaldsalarm?

Vores overfaldsalarm er en diskret enhed, der aktiveres ved at trykke på en rød knap. Når overfaldsalarmen er blevet aktiveret, bliver der sendt en besked til vores Kontrolcentral, der overvåger trykkene 24 timer i døgnet. Hvordan Kontrolcentralen herefter reagerer, kan aftales individuelt. De kan fx sende nærmeste vagt afsted, oprette telefonisk forbindelse gennem overfaldsalarmen eller følge med via videoovervågning.

Hvem kan bruge Securitas overfaldsalarm?

Overfaldsalarmen er fleksibel og kan tilpasses jeres behov. Her er nogle eksempler på, hvordan vores overfaldsalarm bliver anvendt i forskellige brancher. Vil du vide mere om overfaldsalarm?

Ring til os her

5 gode grunde til at vælge en overfaldsalarm fra Securitas

  • Du får hurtig og professionel assistance med et enkelt tryk.
  • Overfaldsalarmen aktiveres automatisk, hvis du får et ildebefindende eller bliver slået ned.
  • Du har mulighed for at tale med os via trykket eller lade os lytte med til en samtale, og alle samtaler lagres til eventuel senere bevisførelse.
  • Det er en nem og effektiv måde at forbedre sikkerheden på din arbejdsplads.
  • Overfaldsalarmen kan holde op til 102 timer og er nem at genoplade fra en pc eller 230V.

Hvad kan overfaldsalarmen bruges til?

Overfaldsalarm til retail

Står personalet alene eller har butikken lange åbningstider, kan en overfaldsalarm give dine ansatte tryghed. Her bruges overfaldsalarmen bl.a., hvis en ansat oplever en situation, som potentielt kan udvikle sig. Hvis medarbejderen aktiverer overfaldsalarmen, etableres en ”åben linje” til vores Kontrolcentral, som kan følge med gennem butikkens videoovervågning og sende en vagt eller tilkalde Politiet, hvis situationen skulle udvikle sig.

Overfaldsalarm til ældre

I kommuner kan vores overfaldsalarm skabe tryghed hos ældre borgere, der går alene derhjemme. Hvis de falder, kan der gå timevis, før de bliver fundet. Men med vores overfaldsalarm kan de let og ubesværet tilkalde hjælp, hvis uheldet skulle være ude.

Overfaldsalarm til plejepersonale

Plejepersonale på visse institutioner kan have behov for at tilkalde en vagt hurtigt og let, hvis situationer med udefrakommende eller beboere på institutionen eskalerer. I det tilfælde er overfaldsalarmen tilknyttet vagttelefonen, så den nærmeste vagt reagerer lynhurtigt.

Overfaldsalarm til personale, der arbejder isoleret

Står personalet alene eller har butikken lange åbningstider, kan en overfaldsalarm give dine ansatte tryghed. Her bruges overfaldsalarmen bl.a., hvis en ansat oplever en situation, som potentielt kan udvikle sig. Hvis medarbejderen aktiverer overfaldsalarmen, etableres en ”åben linje” til vores Kontrolcentral, som kan følge med gennem butikkens videoovervågning og sende en vagt eller tilkalde Politiet, hvis situationen skulle udvikle sig.

Kontakt vores salgsafdeling

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. 

Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede

Flere sikkerhedsløsninger fra Securitas

Vi tilbyder en bred vifte af sikkerhedsløsninger, lige fra vagter og tyverialarmer til videoovervågning og sikkerhedsteknologiske løsninger. Vi skræddersyr vores løsninger til din virksomhed, så du får dækket alle dine sikkerhedsbehov med én leverandør. Læs mere om vores løsninger her: