Skip to main content

Alarm til erhverv

En erhvervsalarm kan hjælpe med at skabe tryghed for dig og din virksomhed. Securitas leverer alarmer til virksomheder i alle størrelser og brancher. Hvis din alarm i dit firma går i gang, vil den sende et signal til vores kontrolcentral, som så kan sende en vagt.

Alarm sikrer din virksomhed

En alarm er den mest udbredte måde at sikre din virksomhed på. Hvad enten du har en mindre butik med få lokaler eller en stor kontorbygning, så er en alarm typisk grundstenen i din sikkerhedsløsning. En alarm fra Securitas er altid overvåget på vores kontrolcentral, og vores patruljevagter rykker ud, hvis den aktiveres. Din alarmløsning kan blandt andet kombineres med videoovervågning, brandsikring i form af røgalarmer eller brandslukkere, førstehjælpsudstyr og vagtservices, som fx lukkerunder eller faste vagter.

Kontakt salgsafdelingen

Hvad består en alarm af?

Alarmsystem

En alarmløsning fra Securitas bliver altid skræddersyet til vores kunders behov. Det afhænger bl.a. af hvor mange medarbejdere, der skal have adgang, hvor mange indgange, der skal sikres, og hvor højt dit sikringsniveau er. Vores sikkerhedseksperter guider dig, så du får en løsning, der både er brugervenlig og fremtidssikret. En alarmløsning kan indeholde mange forskellige komponenter, bl.a. sensorer, paneler, røgmeldere og overfaldsalarmer.

Videoovervågning

Videoovervågning er en del af mange alarmløsninger. Videoovervågning kan opsættes både udendørs eller indendørs afhængigt af dine behov. Indendørsvideoovervågning kan bl.a. bruges til data- og kundeanalyse. Udendørsvideoovervågning, fx med termiske kameraer, kan bruges til perimetersikring. Du kan få mange forskellige typer af kameraer til din videoovervågning, se et udpluk herunder.

Læs mere om videoovervågning
Overvågning 24/7

Alle vores alarmløsninger overvåges 24/7 på vores Rigspolitigodkendte kontrolcentral. Hvis din alarm går, sidder vores dygtige operatører klar til at reagere med det samme. Typisk vil de ringe dig op eller sende en vagt afhængig af den aftale, vi har lavet på forhånd.

Læs mere om vores kontrolcentral
Patruljevagt

Når din alarm går, rykker vores patruljevagter ud. Vi har over 135 biler på vejene og har den laveste gennemsnitlige udrykningstid på landsplan. Patruljevagterne sikrer, at der ikke er ubudne gæster i din virksomhed, og har uheldet været ude, sørger de for at dække af, så der ikke sker yderligere skader.

Læs mere om vores patruljevagter

Alarm til mindre virksomheder

Læs mere om vores alarmer til mindre virksomheder. Det kan fx være butikker, restauranter og caféer, værksteder, lægehuse og meget andet. Her på siden finder du bl.a. et overblik over mulige alarmpakker samt priser. Desuden kan du med vores prisberegner få en mere konkret pris på en alarm, der er tilpasset dine behov.

Restaurant, hvor medarbejderne taler

Alarm til mindre virksomheder

Er du frisør, caféejer, bilforhandler, håndværker eller noget helt femte? Uanset hvilken branche eller størrelse din virksomhed har, så skræddersyr vi dit alarmsystem, så du får sikkerhed 360° og en samlet løsning, der passer 100% til din virksomheds sikkerhedsbehov. Du kan kontakte os og lade vores sikkerhedseksperter skræddersy en løsning til dig, eller du kan købe den online hos os.

Hvilken alarmpakke passer til din virksomhed?

Hvilken alarmpakke har du brug for til din virksomhed? Vi har lavet tre pakker, der passer til virksomheder i forskellige størrelser, så du kan få et indtryk af, hvordan vi kan sikre dig. Alle pakker er med minimum 12 måneders binding. Har du svært ved at vælge? Bare rolig, vores sikkerhedseksperter hjælper dig med at sammensætte den rigtige pakke til dine behov, før du skriver under på noget. Udfyld dine kontaktoplysninger i formularen, og så ringer vi dig op.

Alarm

494,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 1 Åbningskontakt
    • 1 Fotodetektor
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7

Alarm & video

861,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Fotodetektorer
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer

Alarm, video & brand

950,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Fotodetektorer
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
    • Fri vagtudrykning ved indbrud og hærværk
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer
  • Brandsikring
    • 2 Røgdetektorer​
    • Brandslukker
    • Brandtæppe
  • Installation
  • Årligt vedligehold
  • Individuel risikovurdering
  • Digital Rapportering

Alarm til større virksomhed

Er du en større virksomhed eller en virksomhed med mere komplekse behov eller større værdier, så vil vi anbefale, at du lader en af vores sikkerhedsekspert skræddersy en løsning til jeres behov. Hvis du indtaster dine kontaktoplysninger her på siden, vil du blive ringet op og sat i kontakt med den sikkerhedsekspert, der er tættest på dig. Vores sikkerhedsekspert vil lave en risikoanalyse af jeres virksomhed og herudfra anbefale din rigtige sikkerhedsløsning for jer.

Kvinde arbejder i teknisk miljø

Alarm til større virksomheder

Er du bank, medicinalvirksomhed, fødevarefabrik, kommune eller en anden større virksomhed? Uanset hvilken branche eller størrelse din virksomhed har, så står vi klar med kompetencerne og erfaringen til at sikre jer. Alarmløsninger til større virksomheder består typisk af elektronisk sikring, i form af alarmsystemer og videoovervågning, og fysisk sikring, i form af sikkerhedsvagter eller patruljevagter. Men vores løsninger kan også involvere receptionister, hegn, adgangskontrol og meget mere. Vi anbefaler, at du kontakter os, så vores sikkerhedseksperter kan hjælpe med at afdække dine behov.

Tre kvindelige vagter taler og griner

Bliv klogere på alarm til virksomheder

Der er mange ting at tage i betragtning, når du skal vælge alarmløsning til din virksomhed. Vil du vide mere om alarmer, inden du taler med vores sikkerhedseksperter, har vi samlet nogle gode artikler, du kan læse videre i:

Hvorfor vælge Securitas?

Lad os hjælpe dig med at passe på din virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende risikovurdering på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk

Skriv til os
Medarbejder i en virksomhed betjener et alarmsystem fra Securitas i sin virksomhed

Alarmsystemer tilpasset din virksomhed

Hos Securitas forstår vi vigtigheden af et pålideligt alarmsystem. Vores avancerede alarmsystemer, inklusive effektive tyverialarmer og fleksible trådløse løsninger, er designet til at opfylde din virksomheds unikke behov.

Vi hjælper dig med at skabe et samlet sikkerhedsmiljø, der ikke kun beskytter dine værdier, men også skaber tryghed for dine medarbejdere og sikrer din forretningsdrift. 

En person holder en tablet der viser alarm med overvågning fra Securitas

Alarm med videoovervågning til virksomheder i alle størrelser

Med en alarm fra Securitas får du altid professionel overvågning fra vores egen, døgnbemandede kontrolcentral. Alarm og overvågning sørger for, at din virksomhed er sikret - døgnet rundt, året rundt. Vi holder øje med din virksomhed, også når du ikke selv er der.

Kombinerer din virksomhed alarm med videoovervågning, opnår du en endnu større præventiv effekt mod trusler som indbrud og tyveri samtidig med at du øger trygheden for dit personale og dine medarbejdere. En alarm med kamera giver dig mulighed for at have dokumentation af sikkerhedshændelser, samtidig med at du beskytter dine værdier mod tyveri.

Hånd der betjener et trådløst alarmpanel fra Securitas

Trådløs alarm eller fortrådet alarm?

De fleste små og mellemstore virksomheder kan få dækket deres sikkerhedsbehov med en trådløs alarm. En trådløs tyverialarm kan oftest opfylde kravene til mindre virksomheder, der normalt spænder fra sikringeniveau 20S til sikringsniveau 40S.

En trådløs alarm har kort monteringstid og kræver normalt ikke omfattende kabling, hvilket gør installationen simplere, end et tilsvarende kablet alarmsystem. Detektorer til alarmsystemet er nemlig trådløse, så enhederne let kan monteres rundt omkring i virksomheden, uden der skal trækkes kabler rundt til dem.

Hvis din virksomhed har et større sikkerhedsniveau eller højere krav om sikringsniveau fra dit forsikringsselskab, vil man oftest have behov for en kablet alarmløsning, også kaldet en fortrådet tyverialarm. Her vil der oftest være behov for at kabelføre mellem alle detektorer og enheder, hvilket kan gøre alarmløsningen mere omkostningstung at få etableret. En fortrådet alarm er dog også mere driftssikker og kræver ofte mindre vedligehold, da der fx ikke skal skiftes batterier i detektorer.

Alarm skilt giver en præventiv effekt

Når du sikrer din virksomhed med en alarm fra Securitas, monterer vi alarmskilte på dine døre, indgangspartier og vinduer. Alarmskiltene viser tydeligt, at din virksomhed er alarmsikret med overvågning fra kontrolcentral, som giver en høj præventiv effekt mod potentielle indbrudstyve.

Har du valgt at supplere din alarmløsning med videoovervågning, vil der udover alarmskiltene også opsættes skilte, der tydligt viser, at din virksomhed også er overvåget med videoovervågning.

Læs mere om videoovervågning

FAQ

Hvilken alarm skal jeg vælge?

Dit valg af alarmsystem afhænger primært af to ting:

  1. Det forsikringskrav (krav til sikringsniveau) du har fra dit forsikringsselskab

  2. Dit behov for funktionalitet af alarmen.

Én ting er at have en tyverialarm til virksomheden, der overholder kravene fra dit forsikringsselskab, en anden er hvad du derudover har af behov til alarmsystemet. Skal alarmen fx integreres med andre systemer, som videoovervågning eller adgangskontrol? Har du brug for at kunne betjene alarmen fra en app på din telefon? Har du behov for at kontrolcentralen kan administrere brugerkoder til dine medarbejdere? 

En alarmløsning handler altså ikke kun om kravene fra forsikringsselskabet, men også om hvilke specifikke sikkerhedsrisici du har, ønsker til integration og i hvor stort et omfang du ønsker at administrationen af alarmsystemet skal varetages af vores fjernvagter eller af dig selv.

Vi anbefaler at du får foretaget en risikovurdering, så dine specifikke risici og muligheder kan afsøges, inden du vælger en konkret alarmløsning til din virksomhed. Vores konsulenter hjælper dig altid godt på vej. Kontakt os på telefon 7226 8310 eller på salg@securitas.dk, hvis du vil høre mere.

Kan Securitas levere mere komplekse alarmløsninger?

Securitas leverer alarm til erhverv i alle størrelser, uanset om du har brug for en mindre tyverialarm eller en større erhvervsalarm. Kontakt os, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed, kan du kontakte os på tlf. 7226 8310.

  • Ofte stillede spørgsmål om alarmer

Kontakt vores salgsafdeling

Tak for din interesse i at arbejde hos Securitas. Vi leder altid efter kvalificerede kollegaer. Du kan læse mere om ledige stillingere og kontakte vores HR-afdeling direkte via kontaktformular her: https://www.securitas.dk/karriere/

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.