Skip to main content

Alarm

En alarm kan hjælpe med at skabe tryghed for dig og din virksomhed og samtidig sørge for, at du lever op til de forsikringskrav, der skal til, hvis der kommer indbrud. Hvis din alarm går i gang, vil den sende et signal til vores kontrolcentral, som så kan tilse jeres videokamera og sende en vagt til undsætning.

Skal vi sikre din virksomhed?

Lad os hjælpe dig med at passe på din virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende risikovurdering på +45 7226 8310 eller salg@securitas.dk

Ring til os

Vi tænker din sikkerhed 360°

Når vi taler alarmer, så er det i sig selv ikke nok til at holde tyvene væk fra dit område. Derfor kombinerer vi ofte den løsning med 24/7 overvågning fra vores kontrolcentral, videoovervågning, adgangskontrol og vagtrundering. Lad os hjælpe dig med at samle din sikkerhed ét sted.

Kontakt salgsafdelingen

Alarm til små virksomheder

Er du frisør, caféejer, bilforhandler, grossist eller noget helt tredje? Uanset hvilken branche eller størrelse din virksomhed har, så skræddersyr vi din sikkerhed 360°, så du får en samlet totalløsning, der passer 100% til din virksomheds sikkerhedsbehov.

Læs mere om løsninger til små virksomheder

 

 

Hvilken sikkerhedspakke passer til din virksomhed?

Hvilken alarm har du brug for til din virksomhed? Vi har lavet tre pakker, der passer til virksomheder i forskellige størrelser, så du kan få et indtryk af, hvordan vi kan sikre dig. Har du svært ved at vælge? Bare rolig, vores sikkerhedseksperter hjælper dig med at sammensætte den rigtige pakke til dine behov, før du skriver under på noget. Udfyld dine kontaktoplysninger i formularen, og så ringer vi dig op.

Alarm

478,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 1 Åbningskontakt
    • 1 Bevægelsessensor med kamera
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
  • Fri vagtudrykning
    • Fri vagtudrykning
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7

Alarm & video

800,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Bevægelsessensor med kamera
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning
    • Fri vagtudrykning
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer

Alarm, video & brand

998,-
om måneden
  • Tyverialarm
    • 1 Alarmpanel med sirene
    • 3 Åbningskontakter
    • 2 Bevægelsessensor med kamera
    • Installation
    • Overvågning fra kontrolcentral
    • Service og vedligeholdelse
    • Nøgleboks
  • Fri vagtudrykning
    • Fri vagtudrykning
  • Overvågning 24/7
    • Respons og overvågning 24/7
  • Videoovervågning
    • 2 videokameraer
  • Brandsikring & Førstehjælp
    • 2 Røgdetektorer​
    • Brandslukker
    • Brandtæppe
    • Førstehjælpskasse
  • Installation
  • Årligt vedligehold
  • Individuel risikovurdering
  • Digital Rapportering

Vil du vide mere? Lad os kontakte dig

Vores eksperter guider dig til den bedste sikkerhedsløsning for din virksomhed.

Tak!

En af vores servicerådgivere kontakter dig snarest!

Information om hvordan Securitas behandler dine persondata fremgår af Securitas’ privatlivspolitik. Dette website er beskyttet af reCAPTCHA og Googles Privacy Policy og Terms of Service er gældende.

 

 

Hvad sker der, når din alarm sætter i gang?

Når du køber en alarm som en del af din samlede sikkerhedsløsning hos Securitas, er vi med dig hele vejen fra alarmen går og til patruljevagten kommer frem til din virksomhed. Så du behøver aldrig at bekymre dig om din alarm – du kan roligt regne med, at vi reagerer på den. Er du nysgerrig på, hvordan signalet fra din alarm bliver behandlet, kan du læse med her.

  1. En person går igennem et sikret område efter lukketid, en lukket dør bliver åbnet, eller en vinduesrude bliver smadret i din virksomhed. Det opfanger sensorerne din alarm, og alarmen sættes i gang. Alarmen sender et alarmsignal til Securitas’ Kontrolcentral, hvor vores operatører sidder klar 24/7 til at behandle alle signaler.
  2. En operatør registrerer din alarm og går i gang med at behandle den. Er der videoovervågning tilknyttet din sikkerhedsløsning, vil operatøren undersøge, om der reelt er ubudne gæster i din virksomhed, eller om alarmen gik ved en fejl.
  3. Hvis alarmen er verificeret, vil vores operatør følge den forholdsordre, du selv har aftalt med Securitas. Det kan fx betyde, at han ringer en eller flere af jeres kontaktpersoner op, eller at han med det samme sender alarmpatruljen afsted.Har du videoovervågning med højtaler i din sikkerhedsløsning, kan operatøren samtidig anråbe de ubudne gæster og fortælle, at der er en vagt på vej.
  4. Patruljevagten kommer frem og undersøger hændelsen. Er der smadrede ruder eller andre brud, der kan udgøre en risiko for din virksomhed, sætter vores patruljevagt afdækning op.
  5. Hændelsen registreres og rapporteres til jer.

Alarmer og sikringsniveauer – sådan hænger det sammen

Alt efter værdien af dit inventar stiller forsikringsselskaberne en række krav, kaldet et sikringsniveau, som din virksomhed skal leve op til, for at kunne blive forsikret. Det betyder, at jo højere værdien af dit inventar er, desto højere skal dit sikringsniveau være, og desto flere sikkerhedsforanstaltninger skal der til, for at din virksomhed kan blive forsikret. Et højt sikringsniveau betyder altså, at du både har inventar af høj værdi og efterlever tilsvarende forsikringsgodkendte sikkerhedsforanstaltninger. Til gengæld kan et højt sikringsniveau bådeforebygge indbrud og hjælpe med at sikre en høj forsikringssum, hvis uheldet skulle ske.

Der findes sikringsniveauer fra 10-60, hvor 60 er det højeste, og 10 er det laveste. Kravene til din tyverialarm varierer, alt efter hvilket sikringsniveau din virksomhed skal efterleve, og det er først ved sikringsniveau 20, at forsikringsselskaberne stiller krav til, at der skal være installeret en AIA (automatisk indbruds alarmering), som er en alarm med alarmoverførsel til en godkendt kontrolcentral. Kravene til alarmen er mest omfattende ved sikringsniveau 60, hvor alarmen skal være AIA-verificeret, installeres af en Forsikring & Pension-registreret installatør, efterses årligt være koblet til videoovervågning og have en autoriseret vagtleverandør tilknyttet med vagtudrykning. For at leve op til et sikringsniveau på 60, er der dog en del flere krav, som skal overholdes. Men bare rolig, Securitas kan hjælpe dig med at efterleve alle kravene.

Alarm til store virksomheder

Er du bank, medicinalvirksomhed, fødevarefabrik, kommune eller noget helt femte? Uanset hvilken branche eller størrelse din virksomhed har, så skræddersyr vi din sikkerhed 360°, så du får en samlet totalløsning, der passer 100% til din virksomheds sikkerhedsbehov.

Læs mere om alarm til store virksomheder

Kontakt vores salgsafdeling

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede

Tyverialarm

Hvad sker der, når din tyverialarm sætter i gang? Når du køber en tyverialarm som en del af din samlede sikkerhedsløsning hos Securitas, er vi med dig hele vejen fra alarmen går og til patruljevagten kommer frem til din virksomhed. Så du behøver aldrig at bekymre dig om din alarm – du kan roligt regne med, at vi reagerer på den. Er du nysgerrig på, hvordan signalet fra din alarm bliver behandlet, kan du læse med her.

Læs mere om tyverialarm