Skip to main content

Hjertestarter til erhverv

Få en hjertestarter til din virksomhed. Hvert sekund tæller, når en person falder om med hjertestop, og jo hurtigere du har mulighed for at gribe ind med førstehjælp, jo bedre er overlevelses-chancerne for personen. Læs mere om, hvordan en hjertestarter kan skabe tryghed i din virksomhed.

Hjertestarter installeret på en væg i et kontormiljø

Hvorfor skal du have en hjertestarter i din virksomhed?

Ved at have en hjertestarter tilgængelig i din virksomhed, er hjælpen altid inden for rækkevidde, hvis uheldet skulle opstå. Du signalerer desuden tydeligt over for dine medarbejdere, at sikkerheden på arbejdspladsen er af højeste prioritet for dig.

Hos Securitas kan vi både levere, installere og service din hjertestarter. Derudover tilbyder vi undervisning i både førstehjælp og brandbekæmpelse, så dine medarbejdere er klædt godt på, i tilfælde af ulykker eller brand.

Fordelene med en hjertestarter i din virksomhed:

  • Øger chancerne for overlevelse
  • Skaber øget tryghed for dine medarbejdere
  • Kan gøre en reel forskel for andre
Grafik der viser Securitas' samlede sikkerhedsløsninger lige fra fastvagt, patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring, førstehjælp, teknikløsninger og sikkerhedsrådgivning.

Få en samlet sikkerhedsløsning

Tænk sikkerhed hele vejen rundt. Med Securitas kan du få en sikkerhedsløsning, der kombinerer elektronisk sikring, som fx tyverialarm og videoovervågning, med patruljevagt, kontrolcentral, brandsikring og førstehjælp. Vi skræddersyer vores sikkerhedsløsninger, så de passer til dine behov, hvad enten du skal beskytte lokaler, værdier, medarbejdere – eller det hele på én gang. 

Hjertestarterpakker

Se vores udvalg af hjertestarterløsninger. Vi kan til enhver tid skræddersy en løsning til dit behov, så hvis du ikke kan se en pakke, der passer til din virksomhed, skal du blot kontakte os.

Hjertestarter

285,-
pr. md.
  • CardiAid hjertestarter
  • Påmindelse om udskiftningsdato for elektroder og batteri

Hjertestarter med eftersyn

369,-
pr. md.
  • CardiAid hjertestarter
  • Service og vedligeholdelsesaftale
  • Softwareopdatering af jeres hjertestarter ved service
  • 10% rabat på skift af elektroder og batteri ved udløb af holdbarhed

Hjertestarter med fuld service

419,-
pr. md.
  • CardiAid hjertestarter
  • Service- og vedligeholdelsesaftale
  • Softwareopdatering af jeres hjertestarter ved service
  • Gratis udskiftning af elektroder og batteri
  • Gratis låneapparat, hvis jeres hjertestarter kommer i brug
Hjertestarter installeret på en væg

Kvalitetshjertestarter fra CardiAid

Hos Securitas forhandler vi kvalitetshjertestartere fra CardiAid samt tilbehør. Vi tilbyder forskellige hjertestarterpakker, hvor du får en komplet hjertestarterløsning lige til at montere. En CardiAid hjertestarter er nem at bruge, og hos os får du den med fuld serviceaftale og dertil vedligehold.

Fordelene ved at have en hjertestarter udendørs i din virksomhed

At have en hjertestarter tilgængelig udendørs i din virksomhed er ikke kun en investering i dine medarbejderes tryghed, men også en klar fordel for dit lokalsamfund. Ved at placere en hjertestarter i et udendørs område, kan du nemlig gøre den tilgængelig for andre personer i dit område, også selvom din virksomhed er lukket.

Når du har opsat en hjertestarter udvendigt i eller ved din virksomhed, kan du let registrere den på TrygFondens hjemmeside, der på en Danmarkskort oplister alle tilgængelige hjertestartere i Danmark.

En udendørs hjertestarter, der er både synlig og lettilgængelig, sender et tydelig signal om, at din virksomhed er engageret i at skabe et sikkert og trygt miljø for alle.

Fået tilbud på en udendørs hjertestarter

Løbende vedligeholdelse af din hjertestarter

Korrekt vedligeholdelse af hjertestartere er afgørende, så du sikrer at hjertestarteren rent faktisk virker som den skal, hvis du får behov for at skulle bruge den. Hvor ofte og hvor meget din hjertestarter skal efterses afhænger af brug og model. Fælles for dem alle er, at komponenter som elektroder og batterier ikke har uendelige levetider.

Mange hjertestartere foretager løbende, fx dagligt eller ugentligt, en selvtest. Hvis selvetesten konstaterer problemer, vil den gøre opmærksom på det. Køber du en hjertestarter fra Securitas kan du lade os stå for den løbende vedligeholdelse. Du kan vælge en eftersynsaftale, hvor vores tekniker foretager et serviceeftersyn en gang om året, eller du kan også tegne en fuldserviceaftale, der inkluderer både eftersyn og udskiftning af bl.a. elektroder og batterier.

Kontakt salgsafdelingen for at høre mere

Hvordan virker en hjertestarter?

En hjertestarter, også kendt som en automatiseret ekstern defibrillator (AED), er designet til at være brugervenlig og effektiv i behandlingen af hjertestop. Hjertestarteren analyserer hjertets rytme og bestemmer, om et elektrisk stød er nødvendig, for at genoprette en normal hjertefunktion.

Ved at følge hjertestarterens klare, trinvise instruktioner, kan selv personer uden medicinsk uddannelse bruge en hjertestarter. Hjertestarteren giver brugeren klare instrukser, der hjælper med korrekt placering af elektroder og angiver, hvornår der afgives stød.

Når din virksomhed investerer i en hjertetstarter, er det vigtigt at dine medarbejdere samtidig klædes godt på, så de ved, hvordan de skal bruge den. Vi har derfor flere forskellige kurser, hvor dine medarbejdere kan lære at bruge en hjertetstarter.

Læs mere om vores førstehjælpskurser

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er en hjertestarter og hvordan bruger jeg den? Vi har samlet en liste over spørgsmål i forbindelse med brugen af en hjertestarter. Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

CardiAid aftale

Har du spørgsmål til din nuværende CardiAid aftale? Vi har forsøgt at svare på de ofte stillede spørgsmål nedenfor. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål her, er du meget velkommen til at kontakte os for mere information.

Kontakt vores salgsafdeling

Tak for din interesse i at arbejde hos Securitas. Vi leder altid efter kvalificerede kollegaer. Du kan læse mere om ledige stillingere og kontakte vores HR-afdeling direkte via kontaktformular her: https://www.securitas.dk/karriere/

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.