Skip to main content
    Ring til os

    5 gode grunde til at vælge Securitas som din sikkerhedspartner

    Har du brug for at få set på sikkerheden i virksomheden? Kameraer, tyverialarmer, kurser og brandsikkerhed er bare nogle af de løsninger, der kan være behov for i din virksomhed. Virker det lidt uoverskueligt? Så få dig en partner, som hjælper jer hele vejen gennem processen og gør det meget nemmere at øge trygheden.

    Udgivet

    Hvorfor skal jeg vælge Securitas som min sikkerhedspartner?

    Alle virksomheder er forskellige og har derfor brug for forskellige sikkerhedsløsninger. Vi hjælper dig med at finde den, der bedst matcher din virksomhed. Vi er med dig hele vejen gennem processen, lige fra første samtale og til den endelige installation. Med Securitas som din sikkerhedspartner får du altid:

    1. Overvågning 24/7 via vores kontrolcentral

    Vores kontrolcentral passer godt på din virksomhed, når du holder fri. Bliver din alarm aktiveret, reagerer vores operatører lynhurtigt og sikrer, at din virksomhed får den hjælp, der er behov for – døgnet rundt, 365 dage om året.

    2. Hurtig respons fra vores patruljevagter

    Hvis alarmen går, og der er brug for hjælp, er vores patruljevagter hurtigt fremme. Vi har over 130 biler på vejene i Danmark, og derfor er vores biler og vagter aldrig langt fra dig. Vores patruljevagter har desuden en sikkerhedsuddannelse, så de kan skabe tryghed selv i tilspidsede situationer.

    3. En sikkerhedspartner med erfaring og ekspertise

    Vi har lang erfaring med tilpassede sikkerhedsløsninger og hjælper dig med det hele – lige fra at vælge produkter og installere dem, til at uddanne dine medarbejdere og tilbyde vedligeholdelsesservice. Vi sørger for professionel installation og vedligeholdelse af alt udstyr. Som kunde hos Securitas skal I altså kun bruge minimal tid på installation. I kommer hurtigt i gang med at bruge jeres nye sikkerhedsprodukter.

    4. Fast månedligt gebyr og gennemsigtig prissætning

    Med Securitas skal du ikke bekymre dig om uventede udgifter. Vi har regnet det hele med fra starten, så prisen dækker både professionel installation, tilslutning til vores kontrolcentral, fri vagtudrykning ved alarm og løbende vedligehold. Der kommer ingen ekstraregninger eller andre overraskelser, så du kan roligt regne med os.

    5. Fleksible løsninger, der vokser med din virksomhed

    I takt med at din virksomhed vokser, gør sikkerhedsrisiciene det samme. Vores løsninger er fleksible og skalerbare, så hvis virksomheden har brug for at udvikle sig, gør din sikkerhedsløsning det også.

    Hvilken sikkerhedsløsning passer bedst til din virksomhed?

    Svært at blive klog på, hvordan du sikrer din transportvirksomhed, kontorbygning eller detailhandel optimalt? Få os som sikkerhedspartner og lad os hjælpe med præcis de sikkerhedsløsninger, som passer til netop din virksomhed. Når du først har bestemt dig, tager vi os af resten. Kontakt os på telefon +45 7226 8310 eller via e-mail på salg@securitas.dk.

     

    Hvad kan vi hjælpe med?

    Er du på udkig efter en sikkerhedsløsning, vil du i kontakt med kundeservice, eller er du interesseret i et job? Udfyld formularen, så kontakter vi dig, så hurtigt vi kan.

    * = obligatoriske felter

    Læs mere om behandlingen af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

    Læs mere om behandlingen af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

    Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.