Skip to main content

5 grunde til hvorfor mindre virksomheder bør få en alarm

Sikkerhed i din virksomhed er vigtig, og en af de første ting du bør investere i, er en professionel tyverialarm. Tyveri og indbrud kan nemlig have alvorlige konsekvenser for din virksomhed, både økonomisk og i forhold til medarbejdernes tryghed og trivsel.

Udgivet
19 januar 2023 08:00

Hvorfor bør mindre virksomheder investere i en professionel tyverialarm? Først og fremmest fungerer et alarmsystem præventivt mod indbrud og hærværk, men det er ikke det eneste en alarm kan hjælpe med.

Vi giver dig her 5 gode grunde til, hvorfor du bør overveje en alarmløsning fra Securitas til din virksomhed:

 

1. Opfyldelse af forsikringskrav

De fleste virksomheder har et sikringskrav fra deres forsikringsselskab, når de opretter en erhvervsforsikring. Er sikringskravet 20 eller over, er der krav om en alarm, hvis erhvervsforsikringen skal dække i tilfælde af tyveri, indbrud, hærværk mv. 

 

2. Skab tryghed for dine medarbejdere

En alarm kan skabe tryghed for medarbejderne i løbet af arbejdsdagen, især i virksomheder med offentlig adgang, såsom butikker eller restauranter. Det sikrer også, at medarbejderne kan møde ind til en arbejdsplads, der ser ud, som den gjorde aftenen før - uden ubehagelige overraskelser.

 

3. Beskyttelse af dine værdier og produktion

En alarm er med til at beskytte værdierne i din virksomhed, både fysiske og immaterielle, samtidig med at det sikrer mod potentielt stop produktionen, fx i tilfælde af tyveri, hærværk eller sabotage.

 

4. Nem installation og drift

Securitas har mange års erfaring med at installere og drifte professionelle alarmløsninger, og sørger for, at installationen foregår simpelt og nemt. Samtidig kan du være sikker på, at alarmen bliver serviceret og efterset, så du aldrig er i tvivl, om den fungerer optimalt.

 

5. Professionel rådgivning og personlig service

Hos Securitas tager vi os tid til at forstå din virksomheds specifikke behov, og sammensætter den alarmløsning, der passer perfekt til din virksomhed, dine medarbejdere og dit budget. Læs mere om vores alarmløsninger til virksomheder i alle størrelser her.

 

Kontakt os for at høre mere

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at beskytte din virksomhed mod tyveri og skabe et trygt arbejdsmiljø for dine medarbejdere. Securitas er ISO-certificeret, hvilket er din tryghed for en troværdig og kvalificeret sikkerhedspartner.

Kontakt salg

Securitas er en af Danmarks største sikkerhedsleverandører, og vi kan hjælpe med alle dine sikkerhedsbehov. Vi baserer altid vores alarmsystemløsninger på dine behov. Har du lyst til en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig? Så kan du kontakte vores salgsafdeling på telefonnummer +45 7226 8310.

Kontakt vores salgsafdeling

Tak for din interesse i at arbejde hos Securitas. Vi leder altid efter kvalificerede kollegaer. Du kan læse mere om ledige stillingere og kontakte vores HR-afdeling direkte via kontaktformular her: https://www.securitas.dk/karriere/

Dine personlige data behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Klik her for at læse vores privatlivspolitik. Ved at indsende formularen giver du dit samtykke til vores behandling og vores overførsel af dine personlige data til Securitas-enheder, der er placeret uden for EU / EØS, i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Beklager, www.securitas.dk understøtter ikke Internet Explorer. For at bruge vores hjemmeside, så prøv at bruge en nyere browser som Chrome, Safari, Firefox eller Edge.