Adgangskontrol

Adgangskontrol og adgangskort

Hovedindgangen er en af de største sikkerhedsrisici i en virksomhed, hvis du ikke kontrollerer, hvem der kommer ind af den. Derfor er adgangskontrol vigtigt. Adgangskontrol kan foregå på mange måder og tilpasses altid din virksomheds behov.

Hvem har adgang til din virksomhed?

Har du styr på, hvem der kan komme ind i din virksomhed? Har du ikke et adgangskontrolsystem, kan din virksomhed være et tag-selv-bord af forretningsfølsomme oplysninger. Har du adgangskontrol, der fx kræver adgangskort, kan manglen på kontrol over udstedte og udlånte adgangskort også udgøre en sikkerhedsrisiko. Fik I fx adgangskort retur, sidst I udlånte ét til en håndværker eller leverandør? Får I altid lukket adgangskort, når medarbejdere bliver opsagt? Og returnerer jeres ansatte altid gæstekortene? Det kan være kompliceret at holde rigtigt styr på adgangssikkerheden. Men her kan Securitas hjælpe.

Vil du vide mere om adgangskontrol?

Kontakt os på +45 7027 0727

En løsning der passer til din virksomhed

Hos Securitas leverer vi adgangskontrolsløsninger til virksomheder med mange forskellige behov. Nogle ønsker en sikker løsning med adgangskort, der bliver håndteret ude af huset med mindst mulig administration for dem selv. Andre vil gerne have et system, som medarbejderne selv kan tilgå og administrere adgangskortene. I alle tilfælde kan vi levere nemme og brugervenlige løsninger.

Securitas Totalløsning

Det skal være nemt at føle sig tryg og sikker. Hos Securitas kan du samle alle dine sikkerhedsløsninger ét sted og få dem til en fast månedlige pris. Så undgår du uventede udgifter og store startomkostninger. I stedet får du en gennemsigtig sikkerhedsløsning og ét kontaktpunkt, så du altid kan få hjælp, når du ringer.

Hvordan kan Securitas hjælpe med adgangskontrol?

Ønsker du en sikker løsning med mindst mulig administration for dig selv? Så lad os om at håndtere adgangskort og adgangskontrolssystemet for dig. Lægger du hele løsningen hos os, hjælper vi med:

  • Produktion, print og udlevering af adgangskort.
  • Integration med jeres HR-system så vi automatisk laver adgangskort til nye medarbejdere og lukker opsagte medarbejderes adgangskort.
  • Revision og opdatering af adgangsrettigheder løbende, så fx leverandører kun har adgang til jeres virksomhed i en given tidsperiode.
  • Administration af brugere og brugerrettigheder i jeres egne systemer.
  • Vi følger jeres interne godkendelsesprocedurer.
  • Håndtering af dokumentationsstyring.

Få et selvbetjeningssystem til adgangskortsadministration

Vil du gerne have en mere fleksibel løsning, hvor I selv har mulighed for at revidere adgangsrettigheder, uddele leverandørkort, lukke adgangskort, ændre pin-koder og meget mere, så har vi udviklet et selvbetjeningssystem til adgangskortsadministration. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.

Vagter fra Securitas er servicemindede og ansvarsfulde. Vi tilbyder faste vagter, også for kortere perioder.

Vil du have en vagt ved indgangen?

Vil du have endnu mere sikkerhed ved din hovedindgang, så kan du kombinere vores adgangskontrolssystem med en fastvagt. En fastvagt kan være med til at skabe tryghed, når dine medarbejdere møder ind og kan samtidig løse andre sikkerhedsopgaver i resten af huset, når der ikke er travlt ved indgangen.

Læs om vores fastvagter her

Vil du have hjælp i din reception?

Har du brug for en servicemindet receptionist, der kan hjælpe dine ansatte, gæster og leverandører i din indgang? Så lad Securitas Reception & Service hjælpe dig. Vi leverer faste receptionister og receptionistvikarer til en lang række danske virksomheder, der har behov for service og stabilitet i receptionen. 

Læs om vores receptionister her