Securitas Receptionist

Har du behov for en komplet receptionsløsning, så kan vi hjælpe dig med alt, hvad det indebærer - fra den daglige bemanding til service uden for normal åbningstid.

Vores receptionister bliver uddannet til din specifikke reception og får dermed en grundig indlæring i de nødvendige opgaver. Nogle af de mest almindelige opgaver, som vores receptionister varetager, er:

  • Gæstemodtagelse
  • Telefonpasning
  • Booke mødelokaler
  • Ordne post og varer
  • Udføre kontoropgaver

Med Securitas' receptionister får du dedikerede medarbejdere, der har gennemført en grundig oplæring til din virksomhed, forretningsområderne og jeres værdier.

De har en servicemæssig baggrund, der gør dem rustet til at fuldføre alle relevante og nødvendige receptionistopgaver og sikrer, at du har en imødekommende atmosfære.

Kontakt os for mere information
*
*
*
Hvad bruger vi dine personlige data til?
Når du trykker på "send", accepterer du samtidigt, at Securitas håndterer dine personlige data